Overbrengen van route van uit BaseCamp

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

Ruud S

Overbrengen van route van uit BaseCamp

Berichtdoor Ruud S » 08 nov 2015 23:31

Ik heb het volgende probleem.
Als ik een route heb in BaseCamp wil deze niet geladen worden in mijn Edge Touring, vervolgens de route in MapSource geladen en dan gaat het wel.
Wat doe ik verkeerd?
Ruud
Laatst gewijzigd door Ruud S op 10 nov 2015 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 09 nov 2015 21:04

Laden naar toestel en niet naar sd kaart. En verder maar 1 route/track per keer doen, los halen en weer aansluiten.

Met MapSource laad je waarschijnlijk zeker naar toestel.

Voor laden van meerder tracks gebruik ik altijd de RTWtool van JaVaWa, converteer alles dan naar een koers en laad RTWtool het direct in de Edge Touring zetten.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
Ruud S

Berichtdoor Ruud S » 09 nov 2015 22:09

Marco schreef:Laden naar toestel en niet naar sd kaart. En verder maar 1 route/track per keer doen, los halen en weer aansluiten.

Voor laden van meerder tracks gebruik ik altijd de RTWtool van JaVaWa, converteer alles dan naar een koers en laad RTWtool het direct in de Edge Touring zetten.

Ik hed het ook geprobeerd om op het toestel te laden maar zonder resultaat.
Met Map source weet ik niet waar hij het op zet maar volgens mij op de SD kaart.
Het laatste is voor mij onduidelijk maar ga mij daar morgen eens in verdiepen.
Ruud S

Berichtdoor Ruud S » 11 nov 2015 10:12

Marco schreef:Laden naar toestel en niet naar sd kaart. En verder maar 1 route/track per keer doen, los halen en weer aansluiten.

Met RWTool is het nu gelukt mijn dank hiervoor maar via BaseCamp gaat het nog steeds niet wat ook probeer, kan dit te maken hebben met Windows 10?

Ruud
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 11 nov 2015 20:07

Nee, heeft niets met Windows 10 te maken. Wat wel kan ik zo niet beoordelen, meestal toch volgorde van handelen in BaseCamp.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”