Mededeling / Announcement:
January 30, 2023

Vanwege veranderde interesses, weinig tijd en veel verouderde informatie, zal dit forum stoppen in januari 2024.
Alle informatie wordt dan gewist en accounts verwijderd, er zal geen informatie worden verkocht of overgedragen!

Due to changed interests, lack of time and lot of information which is not relevant anymore, I will stop this forum in January 2024.
All information and accounts will then deleted, no information will be sold or transferred!

bacecamp naar gpsmap 66

FAQ's voor Garmin BaseCamp onder Windows en/of Mac en Garmin MapSource (en nRoute).

armandv

bacecamp naar gpsmap 66

Berichtdoor armandv » 09 apr 2022 13:06

ik wil kaarten van basecamp naar gpsmap66 overzetten
hoe moet ik dit doen ,krijg allen een lijst met kaarten en een vakje met aan of afvinken
ga ik verder dan staan er verschillende kaarten die ik niet wil overzetten , ga k verder dan installeert hij weeral al die kaarten en dat duurt soms wel 24 uur
in of uit vinken helpt niet
kan mij iemand helpen hoe de procedure is om een bepaalde kaart over te zetten naar gpsmap
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 13 apr 2022 08:58

Goed lezen wat er staat in MapInstall en er zit een knop geavanceerde install rechtsonder in de lijst van kaarten. Dan niet elk blokje kiezen, maar een klik+sleep doen met de muis om een vierkantje te trekken en daarmee heel snel veel blokjes te selecteren. Ctrl-Klik+sleep is hetzelfde, maar dan om blokjes snel te deselecteren.

I.p.v. naar de 66 direct kun je ook eerst oefenen op een usb stick of een microSD kaartje.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.
armandv

Berichtdoor armandv » 16 mei 2022 15:26

ik doe dit via basecamp en krijg dan een scherm waarin kan op in of uit afvinken maar dit heeft geen gevolg , ik wil enkel de nieuwe kaarten installeren
Marco
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Marco » 16 mei 2022 19:36

In datzelfde scherm zit een knop voor geavanceerde installatie.
Marco.

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav.

Zie ook ons GPS Cursus aanbod en YouTube kanaal
.

Terug naar “Garmin BaseCamp (en MapSource/nRoute)”